Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

27 December ♥

hahahaha , harini happy siangg . lepak dengan Azrul Amran , Azim Asyraf , Razif Jiha <3 bhahahahhaa . masuk air sianggg . around three PM dah sampai rumah aku dengan akif semua . aku keluar lah dengan bau yang tak mandi lagi kann . haha :D mase tu aiyol takde lagi . aduhh pening ni . takkan nak lepak dah kann . takmau lah aku jadi Keling Disiang hari . haha :D Aku nak PUTIH <3 hahahaha . then aku ajak dieorang lepak petang kat taman Kastam tu . then lepas dieorang balik tu . aku call lah M . ahhh , sikit reti lah itu orang nak keluarkan suara . haha . takpe . then dia ajak skype . haa , aku tak kesah lahh . dah skype tu , webbie dia berhal pulak . blurr sampai subuh pagi besok tak settle :D then dia kate nak off kejap , kejap punya kejap . aku tunggu dah panas jubur . dia send text cakap abang nak keluar . ohmyyyy , taching dirumah sendiri . bhahahaha . takpelahh , dia pun nak keluar . aku tak kesah lahh . maybe dah meluat tengok muka aku je . haha :D then walid <3 balik dari bayar bill phone aku tu haa . dia cakap dah settlle lah bagai . aku layan je haaa . haha :D aku baru nak mulakan doa nak masuk tandas untuk bershower-ing kejap . ade lah manusia membunyikan bell rumah aku . 'Assalamualaikum' . aduh potong stim betol lahh . aku baru nak feeling masuk toilet tuu ade je yang mengacau . aku pung dengan tuala nyaa bukak lah pintu . tengok tengok sigemok razif . aduhh . aku rasa nak je lempang dia mase tu . haha . then dia ajak lepakkk . dahhh habes mandi semuaaa aku keluar lah dengan permission dari sivaji walid the BOSS <3 hahaha . lepak kat taman cerita cerita aku dah boring . cerita pulak pasal razif dengan jiha . mak aiihh , azrul dengan azim tak habes habes kene kan gemok tu . haha :D then aku ajak diaorg lepak tempat skate . mane tau ade Budak 3S kann kan ? haha . tengok tengok ade . alahhai . masalah dia ni . semua tempat dia ade . semak betol . haha :D dah lepak lepak semua aku pergi juseng . naik motor Azrul macam haram . pening aku . dia punya motor sumpah macam razif . lembik siang . enjot enjot . haha :D tapi takpe . janji boleh bawak . haha . then aku sampai sahaja dirumahh . mak aku pulak suruh buang sampah -.-' ohmyyyy , basah basah . haha . then mandi solat semua . ade lah manusia text . awak awak , tak onl ke ? hahahaha :D aku pun terus on . sampai lah update blog ni haa . 


acik diaa , panjang siang aku tulis . haha . dah dah penat . eh tadi calling dengan bobott sikit lamaaa lah kan . happy siang dapat dengar suaraaa diaaa . tapi dia dah tak boleh onl :( oh shitmannn :( dah dah , malas aku bertaching ni . thats all for todayyyyy <3


bye bye , patah jari menaip . aduhh -.-'


iloveeyouuu <3 

No comments:

Post a Comment