Total Pageviews

Friday, December 10, 2010

wait for youu :D

tengah tengah aku boring hari ni . aku suroh lahh eja follow aku . aku bukak lah dia punya blog , bapak bersepah  sial . rajin siang anak uncle Ghazali tu menaip haa . HAHA . tibe tibe je lagu ni haa keluar . bapak stim sial dengar . mcm mane hati aku ni terjatuh kedalam lagu ni . tersepak batu kott :D haha . thanks to eja lah kan kenal kan aku lagu ni . haha :D

hoi hoi double A :D hari hari aku text kau , tak pernah siang nak rasaa boring . haha . kau banyak ideaa kan , naik bersepah kepale hotak aku layan kau . best siangg . haha :D semalam baru lah first time kau paling banyak cerita pasal M kau tu kann . aku faham dohh ape feeling kau ni :DD haha . tapi permintaan kau nak suroh aku beli nikkor or nikon time hari jadi kau tu , tunggu lah aku kerja okayy . jangan cakap satu , lapan pun aku boleh kasi okayy ? haha :D 

okayy , thats all . i loveeyou fella <3 haha :D 

No comments:

Post a Comment