Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

walid ohh walid :D

lawak siang walidd . semalam dia mimpi apetahh sampai tak sedar dia marah kat umi . taching umi dohh :( sorry umi , walid tak sengajaa dia tak sedar . haha . walid bangun je dah around 12am . pastu aku tanya lah dia . kenape marah umi tadi . kan kan ? dia kata mana ada . bila walid marahh . haha . then dia terus cerita pasal mimpi dia . story telling apa walid ni kan . haha . dia cerita dia kene kejar dengan orang gilaa . orang gila tu nak bunuh dia dengan sorang perempuan . aku nak tergelak siang dengar . mcm haramm . haha . then dia kata dia masuk satu tempat gelapp . gelap gilaaa . dia kata dia menyorok dekat belakang kotak ape tahh , dia kata orang gila tu cakap cinaa . chong cheng chong cheng . lagi lahh aku gelakk . ahhaha . basah basah walid ni haa . haha . then perempuan yang dia nak tolong tu datang menyorok dengan walid . then sigilaa tu ternampak dia org menyorok . haha . walid kata dia lawan , bukak silatt . tapi betol lah kot . badan walid mengeletar siang waktu tido tuu . haha . lepas tu aku tepok lah dia suroh bangun . dia bangun bangun je tanya aku . 'ikie , sekarang pukol berape ? ' hahaha . walid aku ni merapek siang . then aku cakap lah pukol 12 . then dia senyum , terus cakap . goodmorning . bhahahahaha :D aku bantai gelak mcm org gila sial . haha . masalah doh walid . then sampai sekarang ni dia still tak puas hati pasal dia marah umi tu . dia kata dia tak ingat ape ape . haha . aku cakap rileks jelahh . takde pape pungg . die pun terus senyapppp :) dah dah , dia dah okay sekarang . itu je aku nak cerita . patah jari dah ni :D


boboi <3

No comments:

Post a Comment