Total Pageviews

Monday, April 25, 2011

the story tales with have no ending ♥

hhi guys , hey wassup guys ? :) hihi cambangang je kennn -.-' okay okayy dah habis dah merapu tu . Act semalam 25/4 baru keluar hospital , watafakkk boring bhaiii -.-' nasib baik nurse dekat situ cantik cantik kan <3 awww awww ilikethat <3 hihi . okayy first cerita yang boleh masuk hospital tu kan , act sakit kepalaa dekat sekolah . aduhh sakit kepalaku haha :) then mintak tolong razif panggil cikgu , then dia dengan sri daran boleh buat bangang duduk lagi depan aku . oh shittmann , tengah sakit gila bhai mase tuuu :( then aku mintak tolong razif once more nak turun bawah jumpa cikgu kann , then PN ZALEHA terus call MR MANAF datang sekolah :) lepas tu lepas tu mase aku tengah rehat dekat bilik guru tu , ustaz datang . dia urut aku macam mane tahhh , dia cakap aku banyak angin kene pegi mengurut . mak aihh celah mane siaa aku nak pegi urut . tapi wtf it is , THANK YOU so much ustaz sebab kurang kan rasaa sakit :) then pakcik manaf sampai dengan kelam kabutnyaaa , hihi . risau kan anak sorang :) then dia speed terus ke HOSPITAL PANTAI MEDICAL CENTRE KLANG <3 dah sampai tu kene cucuk aww aww semuaa , then doctor bawak aku pegi check otak dekat MRI hihi . tengah scan tuu aku tertido pulak , sorry nurse <3 haha . then doctor sah aku kene migrain , okayy wtf taknak fikir punn :) then esok nyaaaa , MEMBER aku semuaaa datangg . yeayyy THANKS to AZIM , BOTAK , SYED , RAJA , AFIQ , ALI , BAKHTIAR , DANNY , RAZIF and PN TAKSIAH punn :) thanks guys iloveyou sebab teman kejap . then lepak kat kantin , tetibe cecite mase tu . ternampak seorang makhluk ALLAH bernama NABIL , botak suruh kite orang menyorok tapi NABIL tu nampak sebab dia mata sauk <3 boleh nampak semua benda hihi . okayy then semua dah balik , then esok nya ke malam tu tahh . NABIL text aku , dia kata NENEK dia dah MENINGGAL DUNIA . okayy sorry NABIL tak dapat nak melawat sebab aku tak keluar lagi . cumaa salam takziah dan banyak bersabar okayy from MR MANAF FAMILY :)

okayy banyak tinggal belajar and banyak kerja sekolah , so im better prepare myself for PPT (peperiksaan pertengahan tahun) oh shit exam bhai -.-'

so thats all for today :)

byebye buddies <3

No comments:

Post a Comment