Total Pageviews

Sunday, October 16, 2011

day without you is damn bored -.-

Hey baby girl, what you doin' tonight?
I wanna see what you got in store
Hey baby, givin' it your all when you're dancin' on me
I wanna see if you give me some more

Hey baby, you can be my girl, I can be your man
And we can pump this jam however you want
Hey baby, pump it from the side, bend it upside down
Or we can pump it from the back to the front



hi saya rindu sayang saya :( dia pegi camping for 4 or 5 days -.- gosh damn bored without you honey . tidak hari jumaat sabtu mesti on the phone , tapi skrg tak boleh sebab awak busy dgn camp . boringnyaaaa ~ sayang cepat lah balikkkkkk saya rindu awak nii :( 


tinggal seminggu je lagi sebelum i pegi haji , sedihnya nak tinggal awak sayang :'(
awak saya rindu awakkk , saya sayang awak catt :<


for those people yang aku pernah buat salah , sebelum pegi haji ni aku mintak maaf sangat sangat kat korang okay ? aku tau aku ni jahat sikit , suka buli orang . haha showiee okay all my brotha , loveyaa :)
me love you honey :)
byee assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment