Total Pageviews

Saturday, December 18, 2010

Double A :-(

duhhh , masalah kan aku ni ? sikit sikit gadohh . haha :D biase lah gengster . hahaha :D tapi kes ni sangat serious . kalah masalah negara doh . kau lagi penting dohhh . oh shittmann , aku ingat kau tak kesah lah kan . aku check kau punya blog . mak aiihhhhh , sumpah aku nak menangis . bodoh siang aku . seriously youu , i tak maksud kan macam tu punn . maybe cara i cakap tu macam serious kan . tapi takkkk ! mane mungkin aku yang pemalu ni nak cakap kawan aku kerekkk . ohh myyyy terkejut umi aku kalau dia tahu anak dia suka cakap orang kerek kann ? haha .:D 


dedicated to Aisyaa Ariffa my bestie <3
sorry okayy , i tak mean kan langsung
langsung takk , mane boleh dohh .
youu baik sangat dengan i .
takkan i nak cakap you macam tu kott .
serious i cakap . 

ILOVEEYOUUKAWAN <3

once again , SORRY :-(


tulusikhlas dari uncle ikie :)  

No comments:

Post a Comment